Thursday 12 January 2012

waa puun ade blog ! cayalahh :DD

assalammualaikum w.b.t


nakk gelak lahh kejap . hhihihihi*gelak sopan* . 
oakayy dahh abis gelak dahh . eeeee , macam tak caye kan aku ade blog . anda tak percaye ? saye lagy lahh tak percay ! tapy percayalhaa , sesungguhnye ia benar dan nyata . bak kate pepatah sudah terang lagy bersuluh . 

fyi , blog nyy ad orang bagy kat aku actually . gamak nye dye daa bosan sangat sampai bejuta-juta blog dah dye hasilkann*cayalahhhhh* HAHA XD . orang yang kasik belog nyy name dyee ......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


*dye yang baju biru tu . eh eh ! takk takk . dye baju sekolahh tu*


eh eh ! cakap nak kasitahu name tapi dahh terbagi link blog dengan gamba pulekks . hee ! . nyy belog dye yang ke berape ntah . nnty aku kasi link dye yang len ea . banyakk sangat . 

okayy , habis dahh cite pasal dye . now cerita pasal aku pulekkss . aku nyy takk special tapyy limited edition waa cakap luu . hhahha :DD . bawah nyy aku kasik tahu siket lahh pasal aku .


sebelum tu waa kasikk unjuk wajah waa lahh siket . hihihi


tadaaaaaaaa .....

                                                                                 
                                               macam retiss kann ? *oakay! sila muntah*


                                               ~boleh pandang pandang...ewahh :D


err , :}

Intan Syafinaz Zainori a.k.a siti nurhalijah
18.7.1994 nyy officially aku curious-eightien
aku nyy ganass tau . macam rimauu . auummm ! ha ? takod tak ? takod tak ? aku takde mak , ad ayah je . aku ade adik beradik yang ohsemmm wa cakap luu . 

dahh lahh dahh lahh . aku tak tahu nak mengarut ape lagy . aku akhiri entry ini dengan al-fatihah . 
aminnn , moge moge kite berada didalm lindungan nyee :)



wassalam ....

dah baca ? LIKE je :D

0 comments: