Saturday 21 January 2012

~ Aku Renduuuuuu kan Bini-Bini Akuuuuu D; ~

Assalammualaium w.b.t
 Apa khabar si cantikk dan si kachakk semua ?

haaii , tengook tajuk kat atass . wuuuuu T_T . waaa rendukan bini-bini waa T_T . BINI-BINI . banyak tuu bini waa . memang banyakk puun . bini tuu waa maksodkan member waaa . member paling rapat tauu . huuuu T_T *maaf. banyak sangat plak simbol nanges*

untuk pengetahuan semua ,  muke ganas waa memang ganas . dan muke waa rock macam siti nurpalijah tuhh . eh eh salah , macam ziana zain*ahh , taram jehh . waa taktahu bab bab retis nyy* tapi hati waa hati tisu derr . cayalahh . waa punye tisu tu macam roti tisu yang sering di tebarkan olah mamak di kedai dyeorang tuu sampaikann denga bunyi kucing meng-meow puun waa daa nanges . k tipu . 


okayy , sebelum aku lari dari topikkk , lebih baik aku terus menunjukkan para-para bini-bini kuu . 

mempersembahkann , bini yang pertama dan paling waa sayang ialahh ..................................
...............................




jeng jeng jeng ....

|
|
|
|
|
|
|
V

NORNAJIHAH OMAR <3














huhuhuhu . nyy di antara momen momen indah gua bersama-nyaa . huhuhuhuhu . waa sayang dye gila . macam adik beradik waa tau . semuanyee aa kasik tahu dye . susah senang waa dengan dye . gaduh , baik , mesra , bertengkar tuu sume meng-erat-kan lag hubungan waa dengan dyee . ari tu dye anta text kat waa . fuhh ! leleh air mate waa bace . TERHARU derr ~~

dye anta nyy :

 Ya Allah , jagalah sahabatku yang paling ku sayang ini .. Cubit saja pipinya kalau dia nakal .. Pimpinlah dia ke jalan yang benar .. Tapi jangan biarkan air matanya jatuh ke pipinya yang manis itu ya :'( .. jika itu terjadi , hampalah aku ... kerana sebahagian semangatku ada dalam dirinya .. khabarkan padanya aku cemburu jika dia bersama teman laen tika aku tidak bersamanya D; .. take care , forget me not .. aku sayang kau sangat-sangat ! ;)

perghhhh ! leleh airmate waa cakap luuu derrr ! tuu baru bagy massage . kalau cakap face toface ! perghh ! waa rase waaa pelukk badan dye sampai hancor waa cakap luu . hmmm , waa rendu lahh dengan dyee . tapi sakang susa nak jumpe . kalau dulu salalu jumpe . yelah zaman sekolah kann ? waa ngan dye satu asrama , satu sekolah , satu dorm , kelas sebelah sebelah . ane tak hengattt T_T . 

seterusnyaa , bini bini waa yang lain puun waa sayang . takde dyeorang tak bermakna hidup waa T_T




dah baca ? LIKE je :D

0 comments: