Friday 3 February 2012

aku benci kau MFAG !

Assalammualaium w.b.t
 Apa khabar si cantikk dan si kachakk semua ?

sedeyhhhhhhhhhhhhhhhhhhh T.T
rase nakk nangessssssssssss D;

aku benci KAU ! KAU KAU KAU dan KAU !

aku benci kau doh . benci gilee . mcm sial dah sekarang menyombong dengan aku kann ? huh! matafakar betull kau nyy . menyam pah . 

dulu adelah aku rendu rendu kat kau siket tapi semenjak nyy aku jadik benci teruss dah .

tady aku IM kau kann ? satu hape puun kau takleyy reply . aku tahu lahh kita dah clash tapy alahai stll boleyh cntct mcam biase kan ? 

orang len okay jeee . kau jee lain . kau bajet . okayy admit kau hensem lahh . tapi lepas kau buat tahi huh ! habes semua hensem kau depan mate aku . eeeeee! geram gerammmm ! 

kau sajee je kan sakit kan hati akuu . eee ! fcuk fcuk ! 




#mintak maaf sebab banyak mencarut . geramm sangat sangat ! mintak maaf yee D;

nak jugak mention name dye . name dye *muhammad fikri abdul ghani*

benci sangat . now , kau hanya lahh sebahagian daripada kenangan aku . thanxs weyh for the moment moment indah yang kau penah bagy . tanak engat lagy dahh . 

kau hidup kau aku hidup aku . FULLSTOP !



#sekali lagi mintak maaf di atas ketelanjuran kate i_i
sekian ., wassalamm 

dah baca ? LIKE je :D

0 comments: